lejebetingelser

Sidst opdateret: September 2021

Grab´N Go omtales i følgende som “vi”/”os”/”vores”.

UDLEJNINGSBETINGELSER FOR GRAB´N GO

Varen leveres i efterset og rengjort stand og skal returneres i samme stand. Evt. snavsede varer rengøres for lejers regning. Lejer er ansvarlig for alle varer, fra det er udleveret af Grab´N Go, til det er Grab´N Go i hænde igen.
Alle varer skal opbevares forsvarligt og beskyttet mod snavs, fugt m.m. 

Reklamationer: Reklamationer skal rettes til Grab´N Go FØR ibrugtagelse. Reklamationer, som ikke kræver udbedring, modtages kun på mail med billeddokumentation, for at vi kan behandle en eventuel kreditering og fritage dig for erstatningsansvar. Hvis du har behov for vores assistance i forbindelse med en reklamation (f.eks. at du har behov for at få efterleveret nye varer mv.), kan vi altid kontaktes på telefon + 45 22 27 27 86 (klokken 08-16).

Videreudlån/-udlejning: Videreudlån/-udlejning er ikke tilladt uden vores forudgående accept. Der tages forbehold for prisstigninger og trykfejl.

Lejeperiode

Lejen dækker én brugsgang/brugsdag. Det svarer til, at du råder over varerne fra hverdagen før, til hverdagen efter brugsdatoen. Er der behov for en længere udlejningsperiode, giver vi altid et tilbud.  

Betalingsbetingelser - Erhverv

Grab´N Go fremsender faktura på e-mail efter lejeperiodens ophør, medmindre andet er oplyst på ordrebekræftelsen. Såfremt vi finder det nødvendigt, forbeholder vi os retten til at opkræve betaling forud – ellers vil fakturaen fremsendes pr. mail efterfølgende. Betaling kan ske via bankoverførsel eller MobilePay. Ved betaling af faktura skal der angives fakturanummer. Kontrollér venligst at ordrebekræftelsen indeholder de rigtige faktureringsoplysninger. Efterfølgende omfakturering tillægges eventuelt et gebyr.

Ændringer/rettelser

Du kan lave mindre rettelser i din ordre frem til 5 hverdage før levering (fx. hvis levering er fredag, skal vi have dine rettelser senest fredagen inden).

Erstatning

Lejer vil blive gjort erstatningspligtig ved manglende eller beskadigede varer. Lejer vil efter afhentning/returnering modtage erstatningskravet pr. e-mail. Betalingsbetingelserne for erstatningskravet vil fremgå i e-mailen. Lejer kan i nogle tilfælde blive pålagt at betale erstatningskravet ved afhentning/returnering af varerne. 

Grab´N Go kan ikke drages til ansvar for eventuelle følgeskader, der måtte opstå på grund af forkert brug af eller defekt ved vores produkter, eller udefrakommende hændelser. Ligeledes kan Grab´N Go ikke pålægges bod for fejllevering eller forsinket levering/afhentning. Evt. erstatning kan modregnes i ethvert tilgodehavende, som lejer måtte have.

Afhent selv

Du skal selv hente det lejede i kantinen og aflevere det samme sted ved afslutning af lejen.

Sådan kontakter du os

Nedenfor finder du vores kontaktoplysninger:

Grab´N Go
FAO: privat 
Egsagervej 11, 1. sal 
8230 Åbyhøj
Denmark

Du kan også kontakte os via e-mail på Martinus@dinnerdeluxe.dk   

Denne hjemmeside bruger cookies (herunder tredje-parts-cookies, samt andre sporing teknologier) for at få hjemmesiden til at virke, til markedsføringsformål og for at forbedre din online oplevelse. Vi bruge kun valgfrie cookies med din godkendelse. Du kan til enhver tid ændre i dine indstillinger for cookies. Du kan finde mere informations i vores politik om Privatpolitik og Cookies Politik.